zaterdag 16 juli 2011

Doodle Pantry



Hallo Allemaal, Ik heb weer wat leuks gemaakt, is een ster tamplate van Doodle Pantry je kan er chocolade bon bon er in doen. is ook heel eenvoudig te maken, voor deze tamplate kan je aanvragen bij Laurie Webwinkel , Ik heb Paper Pad voor gebruikt Summer Day's deze paper pad zijn hele leuke felle zomerse kleuren. In 't midden heb ik een knoop erop geplakt.
Deze weekend ben ik weer druk aan het knutselen, ben van alles aan het maken creatie's scrapkaarten etc.. ik heb ook helemaal geen tijd voor gehad om even bij iedereen een reactie te plaatsen. van vakantie ben ik gelijk weer aan het werk gegaan, ja ja ik nu alweer aan vakantie toe hahahaha... wens iedereen goed weekend toe!!
Groetjes maranda

12 opmerkingen:

Scrappingann zei

Een erg leuke aanvulling op het melkpakje, waar ik de bonbons in kado heb gegeven.
Erg leuke kleueren heb je gebuikt.

Pat (mspfd) zei

This is lovely, Maranda, I really like the papers you used.

Dawn Frost zei

Beautiful Maranda, I love the huge button in the middle.

Glenda Atkins zei

Wonderful,creative work Maranda, love the papers and your button:)

m@deliefjuh zei

oh dat ziet er leuk uit zeg! lief!

nicolet zei

Oo dat is een leuk modelletje!
Groetjes Nicolet

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Maranda.

Liefs Riet.

chantal en sygrid zei

schitterend doosje maranda
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Astrid zei

Erg leuk doosje Maranda, lieve kleuren ook.
Groetjes Astrid

Maria Matter zei

Fabulous Maranda! love the fun paper!!
hugs

Lisa zei

Your star box is adorable! Love the papers you used and the button embellishment is perfect! :)

Laurie zei

Just so cute! Great paper for this star box!