maandag 27 juni 2011

Itsamagnoliachallenges #9
Hallo allemaal, ik ben terug van vakantie ik heb er veel van mn vakantie genoten, heerlijk lekker warm weer geweest veel zon. ik zal gelijk challenges op mn blog zetten even alles inhalen. ik heb voor deze challenges een candy doosje gemaakt en natuurlijk ook lekker inhoud snoepjessss.
deze challenges loopt tm 7 juli.
Itsamagnoliachallenges #8
De opdracht was maak een kaart en of creatie voor vaderdag, ik heb een bqq gemaakt met inhoud chocolade toffee snoepjes. edwin heb ik ingekleurd met copic's.

Groetjess maranda

5 opmerkingen:

Janine zei

heeee ik miste je al
ik wou je zus al bijna vragen waar je was
leuke creaties
oja ik heb een candy

m@deliefjuh zei

gaaf! gezellig at je er weer bent!

Cards by Jol zei

fijn dat je een heerlijke vakantie hebt gehad, je creaties vind ik super.

groetjes jolande

Anneke zei

Wauw Maranda deze 2 zijn ook geweldig :) Enne heb je het bbg zelf bedacht? Vind het echt prachtig!!
Groetjes Anneke

chantal en sygrid zei

schitterende creaties maranda
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid