zondag 8 mei 2011

Snoep scrapkaart
hallo allemaal, genieten jullie ook van het mooie weer? ik heb deze keer een snoepenkaart gemaakt, ik zag dat astrid een blog verjaardags candy weg geeft en ik dacht laat ik maar deze snoep candy naar haar opsturen. was wel passen meten en knippen ppfff maar uit eindelijk joepie!! gelukt. ik had deze snoep candy van een amerikaanse site gezien, ik dacht dat lijkt mij leuk om zoiets te maken.
straks gaan we barbequen en heerlijk nog even van 't weekend genieten.
wens iedereen een fijne dag toe!!

Groetjes maranda

15 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

oh wat vind ik dit leuk zeg! SUPER CUTE!

chantal en sygrid zei

schitterende kaart maranda
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Antoinette zei

wat is hij leuk en lekker.erg leuk
groetjes en tot mails antoinette

Karin zei

wat een leuke kaart, heel origineel!

chrilvian zei

super gemaakt

Astrid zei

Hij is super leuk Maranda, en dank je wel hoor hij is gisteren binnengekomen.
Groetjes Astrid

Adrina zei

Oh wat leuk zeg, echt een snoepie zal ik maar zeggen!!

Riet zei

Wowwww Maranda,wat schitterend gemaakt,leuke stempel,mooie kleur papier.

Liefs Riet.

Cards by Jol zei

wat een leuke kaart, helemaal super in de vorm van een snoepje, helemaal leuk met dez Tilda erbij.

groetjes jolande

Els zei

Dit zit er zo super leuk uit zo'n 'lekker'snoepje. Ook het uiltje hier onder vind ik erg leuk. Groetjes Els

Lia zei

Wat is dit leuk zeg, zo in de vorm van een snoepje, gaaf ingekleurd, helemaal toppie dus,

groetjes Lia

Amanda zei

Ooooohw die is leuk zeg, gaaf!

groetjes Amanda

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg leuk gemaakt Maranda!
Leuk z'n andere vorm kaart.

Liefs Ida

Maris zei

idd heel leuk gemaakt zeg

Christa zei

wat erg had nog niks gezegt,en dat van je eigen zus , hihi, mooie kaart hoor hij is om te snoepen xx