zondag 3 april 2011

Challenge 6# nlmagnoliachallengesblog challange 6# alweer opgang, de opdracht luidt deze keer maak een Beterschapskaart en of creatie (mag ook doosje en of iets anders zijn)

als er maar 1 magnolia stempel afdrukje opzit. je kan een leuk prijs winnen neem een kijkje bij nederlandse magnolia challenges blog

ik heb mijn werkje als opkikker gemaakt afdrukje is van Prins Edwin frog is ingekleurd met copic's, en voor leuke decoratie snoepkikkertjes erin gestopt. en ook heb ik de onderkant graspons gebruikt, ik vind 'm zowel geslaagd!! hihi


Groetjess maranda

12 opmerkingen:

chrilvian zei

oooooooo dit is een snoepje
echt heel mooi!!!!!

*~Patries~* zei

ooo ik vind hem zo leuk he :D:D:D

*Kus Patries*

Anda zei

Super, zó leuk!!! Als me hier niet van opkikkert dan weet ik het ook niet meer :)

Gr. Anda

Ester zei

Wat ontzettend leuk die kikkertjes..
Liefs,
Ester

m@deliefjuh zei

ohw!! dit is ENIG! haha super schattig zo!

Kaatje zei

hartstikke leuk!

groetjes,
Annika

Christa zei

wrippet hahaha nee hij is superrr xx je zus

jolanda zei

Whahaha daar kikkerjevanop!!
Hij is echt heel leuk

Groetjes, Jolanda

Anneke zei

Wauw daar zou ik wel van opkikkeren :) hihi
Groetjes Anneke

Marianne Schut zei

Hai Maranda, ik vind hem helemaal geweldig! Super geslaagd opkikkertje! Liefs Marianne

Cards by Jol zei

wat ontzettend mooi, leuk de letters onderin het gras.

groetjes jolande

Antoinette zei

zo die is leuk zeg die kikker die wil ik ook wel krijgen als ik me niet helemaal heppie voel daar kikker je toch echt van op.

groetjes antoinette