zaterdag 30 april 2011

Afscheids Cadeautje
ik heb deze scrapcreatie snel even tussedoor gemaakt ik hoorde van mn Collega dat ze ontslag heeft genomen, vind het wel jammer en ik dacht er nog aan die krijgt van mij wat leuks, ik ben ook gelijk s'avonds laat aan het scrappen geweest, maar de resultaat mag er zijn. snoepjes en thee, koffie nescafé amaretto bijgevoegd. Gister heb ik gelijk deze Creatie aan haar gegeven, En m'n Collega vond het geweldig mooi!!

wens iedereen fijne dag!!

Groetjesss maranda

10 opmerkingen:

majo zei

Het ziet er ook super gaaf uit. Wie zou daar nu niet blij mee zijn. Zonnige groetjes Majo

nicolet zei

Wat ziet dat er prachtig uit Maranda!
Groetjes Nicolet

Astrid zei

Wow prachtig Maranda, erg leuk gemaakt, hoor en je collega zal er inderdaad erg blij mee zijn geweest. Geweldig.
Groetjes Astrid

chantal en sygrid zei

wouw schitterend boekje/doosje maranda
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

mariska zei

Wat jammer dat je collega er mee stopt.
Das nooit leuk, of het moet geen leuke collega zijn, maar dat is vast niet het geval want je hebt een prachtig cadeautje voor haar gemaakt.
Zal ze vast erg blij mee zijn.

Liefs mariska

Aartje zei

Wow, ik snap dat je collega hier blij van wordt. Het ziet er prachtig ( en lekker) uit.
Groetjes Aartje

*~Patries~* zei

super mooi gedaan zeg

*Kus Patries*

Cards by Jol zei

wat een mooie dooje en een heel lekkere inhoud, je collega boft maar.

groetjes jolande

marja zei

Wooow wat schitterend Maranda. Ik kan me voorstellen dat je collega daar blij mee was.

Lieve groetjes Marja.

jolanda zei

Sapperderflap wat een leuk kaart/doosje heb je gemaakt voor je collega.
Snap het helemaal dat ze hier blij mee was hihihi zou ik ook blij van worden hoor!

Groetjes,Jolanda