zaterdag 19 maart 2011

NL magnolia challengeblog #5

vandaag is bij de nederlandse magnolia challenge blog een challenge van start gegaan, De opdracht luidt als volgt maak een tag en gebruik minimaal één magnolia stempel afdrukje.
de inzendingen loopt tot met zaterdag 2 april 21:00 s'avonds, je kan hele leuke prijs meewinnen neem gauw een kijkje naar Nederlandse magnolia challenge blog

deze magnolia tag heb ik uitvergroot, en ik heb de tilda afdrukje ingekleurd met copic's, en heb tilda papier gebruikt. en paar bloementjes erbij gedaan en wallaaa is weer helemaal top!

Groetjesss maranda

6 opmerkingen:

Cards by Jol zei

prachtige tag heb je gemaakt en de kaart jieronder is ook heel mooi, lekker fleurig.

groetjes jolande

Anja zei

Hoi,
Leuke tag.
En dat je die stans hebt uitvergroot vind ik echt schitterend,ga ik ook eens proberen.
Fijne zondag.GR Anja;o)

Anneke zei

Prachtige tag Maranda :)
Groetjes Anneke

Diana zei

Wow... wat een geweldig idee zeg, die Tag uitvergroten, die ga ik onthouden. Hij is schitterend.

Groetjes Diana.

chantal zei

heey maranda
een schitterende tag heb je gemaakt voor de challenges
echt super
liefs chantal

Anda zei

Hoi Maranda,

Ik kwam op de een of andere manier terecht op jouw blog. Wat een geweldig leuke dingen maak je. Ik heb me aangemeld als volger!!!

Groetjes
Anda (www.andatimmer.blogspot.com)