dinsdag 22 maart 2011

DPBC10 challenge
hallo, he he heerlijk de lente is eindelijk begonnen!!! deze kaart heb ik gemaakt één van de nieuwste digi afdrukjes van doodle pantry, ik heb één van de digi afdrukjes mogen uitkiezen en ik heb uitgekozen de easter bunny!! er zijn nog veel meer leuke en verschillende digi afdrukjes bij doodle pantry te verkrijgen, ik vind deze digi afdrukje zo leuk past ook goed bij de lente!! deze digi afdrukje heb ik een beetje zacht van kleur gemaakt, is ingekleurd met copic's.
bij doodle pantry is er een challenge en wie met de challenge meedoet kan je een waardebon van 10 dollar winnen en nog andere 3 prijsjes, kom gauw even bij doodle pantry binnen hoppen

Groetjesss maranda

19 opmerkingen:

Heide zei

Maranda,
Such pretty soft colors on your card. Love your flower and embossing.

mandy zei

wat een leuke paaskaart!
bij mij staan er ook weer nieuwe op!
mandy

Astrid zei

Wat een lieve paaskaart Maranda, En wat leuk dat je de bunny bent geworden.
Groetjes Astrid

marja zei

Wat een ontzettend schattig paas kaartje, zulke lieve kleurtjes.

Lieve groetjes Marja.

Sharon Basel zei

Oh Maranda I love your soft sweet colors on this card. Great flower embellies too.
Sharon :)

Lorie zei

Eek! How cute...I love the pastel colors!

Robbie zei

So very cute! I really like the light pastel colors with the white. The flowers are wonderful.

K. Joy zei

Wow this is too cute!! I love the colors and flowers and papers!! Just beautiful, thanks for sharing! :)

Kristine zei

Very sweet! Love the soft colors of this and your flowers are beautiful =)

auntbeespickles zei

Hi Maranda, this is so cute! I love the pastel colors. Perfect DP and love those flowers!
Hugs, Sarah

Pat (mspfd) zei

This is lovely, Maranda. Love the soft colors and textures.

Glenda Atkins zei

Maranda I just adore your background ,the pastel colours along with the fab flowers and of course the sweet bunny. Super work!

chantal zei

wouw schitterende kaart maranda
erg leuk gedaan
liefs chantal

Askartelin itte zei

Ihana pääsiäiskortti:)

Kathy Winter zei

Love the pretty pastel colors. Beautiful job!!

majo zei

wat een leuke kaart. gr majo

Maria Matter zei

oh this is beautiful hun, such pretty colors!
hugs!

Anda zei

Hoi hoi,

Ik heb nog iets voor je op mijn blog staan :)

Gr. Anda

Rebecca Ednie zei

I love the embossing! And the soft colours are so springy!