zaterdag 19 maart 2011

Doodle pantry digi afdrukje
hallo allemaal, wat een heerlijk weertje vandaag he, ik had even tussendoor post gelopen je merkt gewoon dat iedereen van de lente vrolijk van wordt hihi. en nu ben ik weer even aan het scrappen, jammer dat ik niet mee naar de beurs kon gaan, mn zus en mn moeder die zijn er wel geweest en ooohhhhh wat hebben zij allemaal gekocht... slijm slijm!! volgende keer sla ik eventjes goed in hahaha ik ga wel weer doorsparen voor de volgende beurs, en wie weet kom ik thuis met echte volle scraptassen. maar dat komt wel goed hoor!! hihi

ik heb m'n doodle pantry kaart gemaakt fris en fruitig.
ik had nog fruit scrapvellen over, afdrukje heb ik ingekleurd met copic's.
wens iedereen een hele fijne weekend toe!!

groetjes maranda

16 opmerkingen:

Jerusha zei

Oh my goodness! I just love this. Great colours, great colouring. Love the way the sentiment is ripped. VERY cool!!

Maria Matter zei

oh Maranda, this is gorgeous hun! I love the papers you used with this delicious image!
hugs & blessings

chantal zei

schitterende kaart maranda
echt super
het is idd erg lekker weer vandaag
hopen dat het morgen net zulks weer wordt hihi
liefs chantal

Heide zei

Oh Maranda!
This is so very cute! The images is colored adorably and the flowers and paper are perfect!

Kristine zei

oh Maranda, that is SUPER CUTE!! Love this image =) And your paper is so perfect with the fruit on it! =)

Anneke zei

Dit kaartje is super schattig :) En wat spijtig dat je niet mee naar de beurs kon!
Groetjes Anneke

Pat (mspfd) zei

This is fantastico, fabulous, fun and stinkin' cute! You have created the perfect card with you papers, colors, and embelishments to showcase this image!

m@deliefjuh zei

hhaahha ik hoorde de verhalen al jah :)

wat een geweldig lief kaartje dit!

marja zei

Hoi Maranda,

Wat een fantastisch kaartje heb je gemaakt. Wat jammer dat je niet naar de beurs kon, dan maar vast uitkijken naar de volgende beurs, en denken aan die volle tassen die je dan gaat scoren.

Lieve groetjes Marja.

Kathy Winter zei

Oh my!! this is so pretty. I love the dp and the flowers are a perfect touch. That image is so cute too!!

Astrid zei

Een hele mooie kaart Maranda, en wat een lief afdrukje.
Groetjes Astrid

auntbeespickles zei

Hi Maranda, this is just adorable! I love all the red. Fun touch of the punch and then tearing the top of the strip! Great creativity!!
Hugs, Sarah

Glenda Atkins zei

Oh this card is fabulous, just soooo adorable and decorated ever so nice, just love those red flowers and your DP. Super card!!

Sharon Basel zei

OMG this is incredible Maranda! I adore everything about it. How clever the way you added the sentiment to the main image. Fabulous design and amazing coloring. I love this :)

Els zei

Een hele leuke kaart en dat afdrukje is zo enig. Heerlijk lentegevoel.
Groetjes Els

Rebecca Ednie zei

very cute! I love how the sentiment looks like it is stained with juice.