zaterdag 5 februari 2011

nederlandse-magnolia challenge



hoi allemaal, ik heb weer iets leuks gemaakt een valentijns mandje van tilda papier en ik heb de de nieuwste magnolia stempel gebruikt. afdrukje heb ik ingekleurd met distress inkt.
er is bij de nederlandse-magnolia challengeblog een 2de challenge van start gegaan, je mag creatie en of kaart maken ''thema'' is valentijn, wel moet er minstens 1 magnolia stempel op zitten. je kan zeker hele leuke prijs mee winnen neem een kijkje naar nederlandse-magnolia challengeblog en zie wat je ervoor kan doen, diegenen die meedoen aan de challenge veel succes!!.
groetjes maranda

17 opmerkingen:

majo zei

GAAF zeg wat een mooi mandje met een heel lief Tildatje. Groet Majo

Antoinette zei

Hoi maranda
wat is hij leuk zeg . super weer maar dat weten we inmiddels wel van jou dat je voor je zelf de lat best hoog legt.

groetjes antoinette

Larisa zei

Love this box))) Tilda's image is so nice) Very beautiful job!

Christa zei

gaaf gedaan van een paasei een hartje uitgeknipt ik heb dat niet eens opgemerkt zie dat nu leuk man xx

chrilvian zei

nou meid........ik vind m heeeeeeeeeel mooi
prachtig

chantal zei

schitterend mandje maranda
echt super
liefs chantal

nicolet zei

Wat een prachtig weggevertje maranda!!
Groetjes Nicolet

Diana zei

een schitterend mandje super

Groet diana

Cards by Jol zei

wat een prachtig mandje heb je gemaakt, ziet er TOP uit.

groetjes jolande

m@deliefjuh zei

WAUW ZEG!! wat is dit gaaf zeg :) toppertje hoor :)

Astrid zei

Prachtig hoor dit mandje, heel leuk.
Groetjes Astrid

diana zei

hoi maranda,
wat een geweldig projectje.
groetjes diana

*~Patries~* zei

heel gaaf zeg, hopen dat er lkker veel mensen meedoen

*Kus Patries*

Anneke zei

Hoi Maranda, wat een prachtig valentijns mandje!! :) Zo lief he die nieuwe magnolia'tjes!! Groetjes Anneke

Natasja Vink zei

Leuk dat je mee doet aan onze candy op het DML blog. Kom vanaf 14 februari gezellig met ons mee doen

Sandra's scrapsels zei

Ooow, wat een heerlijk mandje zeg! Zo lekker zoet! Veel succes hoor!

Groetjes, Sandra

Antoinette zei

Hoi Maranda

wat heb je weer een leuk kaartje gemaakt .
maar wil je even op mijn blog kijken ik heb iets leuks voor je .

groetjes en fijne weekend antoinette