zondag 20 februari 2011

I am On the Doodle Pantry Creative Team

Hallo allemaal, ik heb een nieuwtje laurie vroeg of ik als designer bij doodle pantry wil zijn, is dat nou geen goed nieuws!!! is van maart tot met augustus, m'n zus christa die is ook als designer geweest bij doodle pantry, ik vind het zo leuk en die afdrukjes zijn ook heel mooi en grappig gemaakt.
ik zal uiterste best doen om mooie creatie en kaarten te maken.
vind het een hele eer dat laurie aan mij vroeg of ik designer in haar team wil zijn.
wens iedereen een hele fijne avond toe!!

Groetjesss maranda

7 opmerkingen:

Christa zei

gefeliciteerd zussie , en heel veel plezier , XX christa

Kristine zei

Hi Maranda! CONGRATULATIONS!! I'm excited to be joining with you! Love Doodle Pantry =) Looking forward to your creations!

*~Patries~* zei

Gefeliciteerd zeg :D

*Kus Patries*

majo zei

Gefeliciteerd. Gr Majo

Antoinette zei

hey

wat lees ik nu ben je weer als designer gevraagd super zeg .
heel erg gefeliciteerd en heel veel succes ermee.

groetjes en we mailen antoinette

auntbeespickles zei

Hi Maranda, a giant welcome to the DT for Doodle Pantry! I can't wait to see all your beautiful creations and work with you!
Hugs! Sarah

Scrubbybubbles(sue) zei

hi maranda! congratulations on making the team! I look forward to working with you! Your work is beautiful!