zaterdag 5 februari 2011

hallo allemaal, ik kreeg een mailtje van doodle pantry dat ik gewonnen heb van de top 3 doodle panrty digi challenge #6
vind ik wel helemaal top, ben er heel blij mee, joepie!! ze hebben altijd bij doodle pantry van die leuke afdrukjes. en er is weer een challenge bij doodle pantry van start gegaan, je kan zeker leuke prijzen mee winnen. doe ook gezellig mee neem een kijkje naar blog doodle pantry digi challenge als je meedoet gebruik wel de key word DPDC (doodle pantry digi challenge)
ik ga nu weer verder knutselen, wens iedereen een fijne weekend toe, alleen het weer zit niet mee bahhh harde wind, ik blijf lekker thuis achter mn knutsel tafel hihi

groetjes maranda

4 opmerkingen:

Astrid zei

Wat leuk Maranda, van harte gefeliciteerd hoor.
Groetjes Astrid

majo zei

Ik zag het . Je kaart is ook prachtig ,dus welverdiend. Gr Majo

Christa zei

goed gedaan zussie xx

*~Patries~* zei

Gefeliciteerd zeg :D

*Kus Patries*