maandag 21 februari 2011

DT-Team its a magnolia challenge

Hoi hallo allemaal, word echt gezellig druk op mn blog, ik ben gevraagd door patricia of ik bij haar in de team als designer wil zijn, en natuurlijk zeg ik daar geen nee tegen. ben er heel trots op!!! jooehhooeee!!!

6 maart om 10:00 uur begint de eerste challenge, elke 2 weken is er een leuke challenge, en zal zeker vast gave prijsjes te winnen, vaste sponsors zijn www.scrappapier.nl & www.zuurstokgroen.nl
neem een kijkje naar itsamagnoliachallengeblog
en doe ook 6 maart gezellig mee!!!

Groetjesss maranda

9 opmerkingen:

Christa zei

jeetje waar haal je de tijd vandaan hahaha xx je big sister

Christa's blog zei

Ah,ben jij de zus van mijn naamgenoot. Het kaartjes maken zit dan in jullie genen, leuk is dat.
Ik wilde je even feliciteren met je DT.
Succes
Christa

Antoinette zei

Hey

ja ne twat je zus zegt waar haal jij de tijd vandaan. tussne het werken en de post en dan ook nog knutselen. nou ik zou willen dat ik de tijd zou hebben. en natuurlijk ook gefeliciteerd met een een DT TEAM uitdaging.

groetjes antoinette

Tineke zei

Hai Maranda,

Wauw jij maakt ook toppie dingen zeg, ik heb me gelijk maar even als volger van je blog aangemeld. Ben benieuwd wat we ervan gaan maken op het blog maar dat gaat vast helemaal goedkomen.

groetjes Tineke

Karin zei

hoi collega dt-er! proficiat en we gaan er iets leuks van maken met z'n allen.

marja zei

Hoi Maranda,

Wat maak je super mooie dingen, heb even op je blog gekeken. Ook ik ben volger van je blog geworden. Heb er zin in in het DT team, we gaan er wat moois van maken.

Groetjes Marja.

Diana zei

Hallo Maranda,

Vind het ook zo gaaf, heb er reuze veel zin in.
Ben ook meteen volger van je blog geworden.
We gaan er met zijn allen wat leuks van maken.

Groetjes Diana.

chantal zei

wouw wta gaaf maranda
gefeliciteerd en hel veel plezier
liefs chantal

mandy zei

gefeliciteerd knutsel collega!!!
ik ben ook volger bij jou geworden leuk dat je even op mijn blog was!
groetjes mandy