donderdag 19 augustus 2010

Magnolia Thank you


Hallo allemaal,
weer heb ik een kaartje gemaakt, wederom van magnolia toch zijn de afdrukjes van magnolia's het leukst.
matrialen die ik heb gebruikt zijn van Annette's Creafarm ;
scrappapier is van Tilda, Cardstock licht bruin/donkerbruin,
Deze martialen zijn van mijn eigen bezit ze zijn wel te verkrijgen bij annette's Creafarm
Martha Stewart pons, EK Succes Bloemen Pons, Color Box de randjes en bloementjes heb ik ze mee beinkt de kleuren zijn Bisque en voor de bloementjes Rose Coral, ik heb mijn eigen Copic's gebruikt de nummer zijn;
E47 Haar/Broek/Mandje/Hek/Schoenen.
YR02 Riem/zakjes/lappen.
E93 Bloementjes
E51/YR00 huidskleur
R20 Wangentjes
bedankt allemaal voor jullie leuke reactie's, is wel erg leuk om al die reactie's te lezen.
Groetjes maranda!!

14 opmerkingen:

Anneke zei

Wauw Maranda,
wat super leuk met die bloemtjes :)
Leuk dat magnolia jongetje!
Groetjes Anneke

Astrid zei

Zo heeeeee, wat een mooie kaart en toch ook echt wel een jongenskaart. Leuk ook zo met de bloemen aan de zijkant. De magnolia afdrukjes zijn ook zo lief. Ik kom tijd te kort, want wil ze allemaal wel maken.
Groetjes Astrid

Silvia zei

Wat een leuke jongens/mannenkaart heb je gemaakt.

gr. Silvia

Jolara zei

heel erg gaaf ! GR Joyce

lies zei

Wat heb je dat onwijs leuk gemaakt zeg.
Het is een leuke stoere kaart geworden en toch met die leuke bloemejes erbij.

Liefs Lies

chantal zei

wouw schitterend kaartje maranda
erg leuk gedaan
liefs chantal

Els zei

Heel leuk kaartje heb je weer gemaakt.
Groetjes van Els

Amanda zei

Prachtig kaartje Maranda, en jee wat een werk al die bloemetjes en blaadjes, maar het resultaat is schitterend.

liefs Amanda

Tamara zei

Mooie kaart Maranda
Leuk gedaan met die bloemetjes die overlopen van de stempel in de kaart.
xx Tamara

Kaatje zei

hele leuke kaart!!

groetjes,
Annika

Sandra zei

wauw wat een super mooi kaartje heb je gemaakt . top
en de rest van je kaartjes van afgelopen weken zijn ook helemaal super
groetjes sandra

Flip en Marry zei

Wat is tie mooi zeg,super!!

groetjes Marrie

Sandra's Scrapsels zei

Oooh, deze kaart is echt TOP! Heel mooi met het labeltje en de bloemen allemaal aan 1 kant! Echt super!

Groetjes en een fijne week!
Sandra

chrilvian zei

wat leuk zeg die bladeren en bloempjes