zondag 15 augustus 2010

Justinklined En Momanning


Hallo allemaal,

Dit keer heb ik 2 kaartjes gemaakt en deze 2 kaartjes doneer ik aan A Sister Hope, als je deze kaart in bezit wil hebben? Blog dan naar A Sister Hope waar je deze kaart dan kunt kopen.

Matrialen is allemaal te verkrijgen bij Anette's Creafarm

  • Justinklined Digi stempel
  • Scrap papier is van Tilda
  • ik heb Cardstock roze gebruikt
  • Olive Pastet stempel inkt (Color Box) Nistabilitie's (Big Scalloped Circle SM En Fancy Tags
  • Geel/Oranje Plaksteentjes
  • ze is ingekleurd met de Copic Ciao markers nummers zijn;
  • E51 \ E21 Huidskleur
  • E35 \ E47 Hoed en schoenen
  • YG Druiven
  • W3 Tas

Momanning


Deze 2de is ook te koop bij A Sister Hope, Het stempel Digi afdrukje is van Momanning.

matrialen die ik heb gebruikt is allemaal te verkrijgen bij Annette's Creafarm

  • Digi Stempel van Momanning
  • Rood Cardstock
  • Tilda Papier
  • Bruin Lint
  • Nestabileties (Classic Scalloped Circles smal)
  • Parelbruin plaksteentjes Basic Grey
  • Copic's Ciao markers nummer zijn;
  • E35 / E47 Hond & Vogel
  • YR02 Neus van de hond
  • BG01 halsband
  • W3 Kat
  • E33 Vogelnestje
  • R29 / R35 Bort van Vogel

ik hoop dat jullie deze kaartjes mooi vinden? en leuk dat jullie even op mijn blog bent komen kijken!!

Groetjes maranda!!

12 opmerkingen:

chantal zei

wouw schitterene kaartjes maranda
erg leuk gedaan
liefs chantal

Astrid zei

Ohhh wat een leuke kaarten zeg, en die afdrukjes, helemaal gaaf.
Groetjes Astrid

Tamara zei

erg mooie kaartjes Maranda!
xx Tamara

Els zei

Mooie kaarten zijn dit en de bovenste vind ik helemaal toppy.
Groetjes van Els

Kaatje zei

hartstikke leuke kaartjes!

groetjes,
Annika

Anneke zei

Super leuke kaartjes Maranda!
En ik ga zeker eens een kijkje nemen :)
Groetjes Anneke

Crea Gea zei

Wauw..ontzettend leuke kaarten en de bovenste is supermooi
liefs Gea

Anja zei

Heel erg mooi maranda,
En leuk dat je mee doet aan mijn candy.
Gr Anja;o)

Adrina zei

Mooie kaartjes hoor, die eerste vind ik helemaal super!!

Christa zei

hey zussie ziet er weer super uit hoor, dat oude vrouwtje gaaf hoor , voor mij erg bekend hahaha xx

Janet zei

Two fabulous cards! x

Sandra's Scrapsels zei

Ooooh, om te gieren gewoon die bovenste kaart!! Die stempel!!! Geweldig gewoon!
Prachtige kaarten zijn het allebei geworden!

Groetjes en een fijne week!
Sandra