maandag 12 juli 2010

Challenge blog creat4fun

Hallo allemaal, ik doe mee met de challenge blog van creat4fun

wedstrijd is behalve een kaartje maken. ik dacht laat ik eens een goje wagen wie niet waagt wie niet wint toch!? altijd leuk om mee te doen.

Er zitten vierschuifbakjes, was wel even een priegelwerkje eindelijk wel gelukt zweet puff en het was gisteren ook zo warm!! en als er iets niet lukt nou!!! puf puf.


zo ziet het van de zijkant eruit, heb ik met kant erbij geplakt, ik had nog parels over heb ik ze vast gelijmd en zit zeker super vast.

en ik had nog paar roosjes over en afdrukje van magnolia met cuttlebug uitgesneden. zijkanten van afdrukje beinkt. met glitter gleu heb ik de roosjes beetje mee ingsmeert.
Groetjes maranda!!

10 opmerkingen:

Christa zei

jaaa ik heb deze in het echt gezien MOOIIII xx

Maris zei

ohhh wowww wat mooi gemaakt zeg xx

Anneke zei

Super mooi doosje!
Liefs Anneke

Astrid zei

Zo zeg, mooi gedaan hoor, prachtig
Groetjes Astrid

chantal zei

wouw wat een super leuk doosje/ladenkastje
echt super
liefs chantal

Sandra zei

wauw maranda dat ziet er prachtig uit,
super mooi
groetjes sandra

Irena zei

Gorgeous creation.

chrilvian zei

ooh wat mooi, ben wel beetje jaloers
moet ook nodig zoiets maken voor mijn blog

fluwelenvoetjes zei

Wat een schattig ladendoosje!
groetjes, Anita

mariska zei

Wauw wat een prachtig doosje.
En wat leuk dat je mn blog bent gaan volgen.
Heb meteen het zelfde gedaan.

Liefs mariska