donderdag 1 juli 2010

Nieuwe Uitdaging Annette's Creafarm!!!

Hallo allemaal!
Er is Een nieuwe uitdaging van start bij Annette 's Creafarm Challenge blog

Deze keer zijn er twee uitdagingen van start bij annette's creafarm die van mij en die van chantal, ik zou het heel erg leuk vinden als je ook mee doet met de wedstrijd, je kan er een leuke prijsje mee winnen.
voor werkbeschrijvingen kan je aanvragen bij Annette's Creafarm
de wedstrijd duurt tm 7 augustus.
voor diegenen die het aan hebben gevraagd heel erg bedankt en heel veel knutselplezier,
succes!!!
Cardstock kan je kopen bij Annette's creafarm, en ook scrappapier van Eline's vintage.
roosjes en een rode lint die had ik nog, vind ik wel goed bij passen, en afdrukje van magnolia heb ik ingekleurd met copic's
Groetjes Maranda

8 opmerkingen:

Anneke zei

Heel leuk Maranda!
En zo'n lieve stempel is het toch :)
Groetjes Anneke

chantal zei

schitterend kaatrje maranda
erg leuk gedaan
liefs chantal

Astrid zei

Prachtige kaart zeg, super.
Groetjes Astrid

Tamara zei

wat een leuk kaartje Maranda!
x Tamara

Sandra zei

je kaartje is helemaal super geworden
groetjes sandra

Maris zei

mooie kaart heb je gemaakt goed hoor xx

Irena zei

Gorgeous card :)

Marianne Schut zei

Hai Maranda, wat een heerlijk zoet kaartje, helemaal leuk! Groetjes Marianne