donderdag 17 juni 2010

WK Voetbal Scrapkaart

Hallo allemaal, Een WK Voetbal Kaart!!





Ingekleurd met copic's, plaksteentjes van Annette's Creafarm en ook Cardstock. Glitter Gleu van mij eigen bezit en Scrappapier. ik heb die vlaggentjes bij marskramer gekocht ik vind ik wel grappig staan.
er is weer bij annette's Creafarm een Nieuwe WK Voetbal kaart of lay-out Uitdaging, je kunt de digi stamp van Jolanda aan vragen bij annette, is in iedergeval een mannen kaart en of een jongens kaart de kleur moet zijn idd Oranje!!!! dat kan niet missen!!!! en natuurlijk iets van gebruiken wat met voetballen te maken heeft, en je bent vrij van in het matriaal en of ontwerp.
je kunt er een prijsje mee winnen alle designer stemmen mee en ik stem ook als gast designer mee, diegenen die mee willen doen kun je hier aan vinken heel veel succes!!!!!!
Groetjes Maranda

12 opmerkingen:

Anneke zei

Ooh wat is die leuk!
Echt grappig met dat afdrukje en die vlaggetjes :)
Groetjes Anneke

chantal zei

schitterend kaatrje maranda
erg leuk gedaan
liefs chantal

m@deliefjuh zei

oh echt geweldig leuk gemaakt! mijn complimenten!

Tamara zei

wat een ontzettende leuke en originele kaart !!
groetjes Tamara

Christa zei

nou vind dit een super gave voetbalkaart goed gelukt hoor superrs

Jolara zei

prachtig ! Echt een plaatje !
Liefs JOyce

nicolet zei

Ooh wat een geweldig leuk en toepasselijk kaartje!!
Groetjes Nicolet

Maris zei

wat een grappige ,leuke kaart ,hiohiho xx

Sandra zei

je kaartje is helemaal super geworden
fijn weekend
groetjes sandra

fluwelenvoetjes zei

Wat een grappige kaart! Heel leuk gedaan.

Ik wil je tevens bedanken voor de lieve en leuke berichtjes die je altijd achterlaat op mijn blog. Ik heb alleen een vraag: waarom noem je mij telkens Nicole??

groetjes, Anita

Sandra's Scrapsels zei

Wat een superleuk kaartje Maranda!
Nu maar hopen dat ze winnen vanmiddag!

Groetjes, Sandra

chrilvian zei

wat een superkaart, leukleukleuk
ben je volgster geworden