maandag 14 juni 2010

Rollen en Draaien Flinder kaart

Flinder kaart die heen en weer kan draaien en rollen, grappig gezicht.
Cardstock heb ik gebruikt van annette's creafarm, je kunt hier op youtube zien hoe je deze kaart kunt maken,
was vandaag heerlijk druk bezig geweest met mijn nieuwe scrap spullen die ik gekocht heb bij de beurs in rijswijk, echt grandioos!!! ik heb van alles en nog wat uitgeprobeerd,
ik verveelde mij niet hoor!!.
Alleen ik had die flinder niet zo goed ingekleurd, komt omdat ik andere scrappies wilde maken, van het een naar het ander hihihi vandaar dat het iets mis is gegaan. en ook inspiratie viel er even uit.
maar toch is die flinder aardig gelukt, die flinder kan in iedergeval draaien en rollen.
Groetjes Maranda

8 opmerkingen:

Christa zei

mooi hoor die Vlinderkaart xx

Anja zei

Nou een hele mooie kaart en een erg leuk idee.En je spullen zijn ook weer supergaaf.Fijne week nog.Lieve gr Anja;o)

Sandra zei

je kaartje is echt heel mooi geworden super met dat bewegend deeltje,.
groetjes sandra

Maris zei

grappig dit kaartje, je blijft er mee bezig denk ik hihi

Anneke zei

Mooi kaartje!
Groetjes Anneke

chantal zei

schitterend kaatrje maranda
erg leuk gedaan
liefs chantal

Tamara zei

Ik vind het een erg leuk kaartje geworden..
groetjes Tamara

scrapgirlmarianne zei

Hoi,

Heel erg leuk hoor en mooi gedaan zo deze Vlinderkaart!
Heb het pas ook gezien en wil het ook doen maar heb gewoon geen rust om er voor te gaan zitten haha.

groetjes Marianne