zondag 13 juni 2010

Beurs rijswijk

Hallo allemaal, zo hier ben ik weer!! ik heb een hele tijd niets van mij laten horen, ik had het enorm druk op mn werk, er waren veel zieken en ik kon de rottige klusjes weer opklaren, maar ik heb een hele mooie weekend achter de rug gehad zoals je ziet ben ik samen met mn zus en mn moeder wezen shoppen op de beurs in rijswijk

dit zijn alle spullen die ik heb gekocht.

was wel ver reizen maar dat was wel de moeite waard!! nou kan ik weer eens eindelijk knutselen, en als het goed is heb ik deze week rustig kan ik flink weer aan de knutsel. jullie zien mij weer verschijnen zal wel niet lang duuren.
Groetjes Maranda







10 opmerkingen:

Christa zei

MOOOIIIIIIIII

celia zei

Supper!!!!

Linda zei

Hoi Maranda, Nou volgens mij ben je goed geslaagd daar in Rijswijk! Ziet er heel mooi uit allemaal en ik zie daar ook stempeltjes van Magnolia (stiekum ben ik nu jaloers;-) Ben benieuwd wat je er allemaal voor moois mee gaat maken! Succes en ik zie het wel. Groetjes, Linda.

marrie zei

Wat een mooie spulletjews heb je gekocht!!
Veel plazier ermee. groetjes marrie

Marianne Schut zei

Hai Maranda, volgens mij heb jij de hele beurs opgekocht!! Jee wat een prachtige spullen heb je!! Ben heel benieuwd wat je er allemaal voor een moois mee gaat maken! Veel scrapplezier en lekker dat je het van de week wat rustiger gaat krijgen! Groetjes Marianne

m@deliefjuh zei

wiehi!!! dat ziet er helemaal top uit hoor!

Anneke zei

Hoi Maranda,
dat zijn leuke spulletjes dat je hebt gekocht!
Veel plezier ermee,
ben benieuwd wat je er allemaal gaat mee maken ;)
Groetjes Anneke

Maris zei

hi maranda, geweldigg mooie spullen heb je gescoort, ik ben gisteren geweest, heb ook veel gekocht

chantal zei

wouw maranda
wat een super gafe spullen heb je gekocht zeg
ben erg benieuwd wat je daar mee gaat maken
liefs chantal

miekenoor zei

Zo, dank voor je briefje met je blog. Zoals je ziet, heb ik je gevonden. Mooi blog heb je gemaakt zeg, en wat een prachtige kaarten. Kunstig! Gossiemeine, wat een mooie spullen heb je gekocht in Rijswijk!!! Wat zul je daar nog meer mooie dingen mee gaan maken, zeg! groeten, Annemieke