zaterdag 5 juni 2010

Basispakket van annette's creafarm

Basispakket ontvangen van Annette's Creafarm




Deze basispakket had ik paarweken geleden al ontvangen van annette, omdat ik als gast designer ben bij annette 's Creafarm wilde ik even aan jullie laten zien wat ik allemaal heb ontvangen van annette, echt een enorm groot pakket werd er bij mij thuis bezorgd, ik had het ook nooit verwacht dat er zoveel mooie spulletjes in zouden zitten, echt ongelofelijk ohhoohoho mooiii!! wauwww!!!
zoals je ziet heb ik al iets gemaakt van uit deze basispakket en dat was 't ontwerp van cheryl, was heel leuk om na te maken, op naar de volgende stap!! en ik zal vast zeker nog veel meer iets leuks uit deze basispakket maken.
Groetjes maranda


5 opmerkingen:

Marianne Schut zei

Hai Maranda, nou dat ziet er zeker supers uit zeg! Geweldig om hier mee te mogen werken toch, heel veel scrapplezier gewenst! Groetjes Marianne

Anneke zei

Wat leuk dat je zo'n pakket krijgt :)
Super leuke dingen die erin zitten!
Groetjes anneke

Anja zei

Goedemorgen,
Wat geweldig zeg.Ik ga Annette nog even mailen.Lijkt mij ook wel erg leuk zo'n kaart.Fijne zondag.Lieve gr Anja;o)

Antoinette zei

wat een super akket zeg en nou maar lekker knutselen. en ik ben ook meteen volger geworden .

groetjes antoinette

chrilvian zei

wwwooowwwwwwwwww