woensdag 26 mei 2010

Nieuwe Uitdaging!!!

Nieuwe Uitdaging !!! Bij Annette's Creafarm




Deze kaart heb ik gemaakt was ook een hele uitdaging!! heel leuk om deze kaart te maken.
Neem een kijkje bij annette's Creafarm deze mini workshop ontwerp komt van Cheryl af,
er is een nieuwe uitdaging bij anntte van start, je kunt de werkbeschrijving bij annette aanvragen, de uitdaging is tm 11 juni en uiteraard kun je hele leuke prijs mee winnen!! Doe mee!! waar wachten jullie nog op!!
Matrialen heb ik gebruikt ; bloemen papier Flutter en glitter flutter, en gehaakte roosje met daarin een roospapiertje, parel plaksteentjes, afdrukje heb ik met glitter erop gekleurd van at you pica pen, alle Matrialen zijn verkrijgbaar bij annette creafarm


Groetjes Maranda


14 opmerkingen:

chantal zei

wouw schitterende kaart maranda
erg leuk gedaan
liefs chantal

Anneke zei

Heel leuk!
Ga zeker proberen mee te doen ;)
Groetjes Anneke

Sandra zei

wauw dat ziet er wel heel mooi uit zeg geweldig ga gelijk even op die site kijken

groetjes sandra

Irena zei

very beautiful creation, I like it very much :)

m@deliefjuh zei

ik heb hem al in mijn mailbox zitten

Astrid zei

Wat een prachtig projektje zeg, Heel leuk om te doen lijkt me.
Groetjes Astrid

Tamara zei

wat super mooie kaart Maranda!!
Knap hoor
xx Tamara

Crea Gea zei

wauw..supermooie kaart
liefs Gea

amanda zei

Dat ziet er ontzettend leuk en mooi uit!

liefs Amanda

nicolet zei

Wat een geweldig leuk modelletje heb je gebruikt voor deze schitterende kaart!
Groetjes Nicolet

Christa zei

super mooi hoor xx

Maris zei

ohhh wat mooi maranda, goed gedaan xx

Cheryl Richter zei

Wow wat ie is mooi Maranda! Hopen dat iedereen mijn mini workshop ook wil maken hihi :D

Liefs, Cheryl x

Sandra's Scrapsels zei

Wat een heerlijk kaartje Maranda!!!
Zo lekker vrolijk en een bijzonder effect zo met die schuifjes!

Groetjes, Sandra