vrijdag 7 mei 2010

MOEDERDAG TAART GEWONNEN!!!!!!

Hallo allemaal, Ik heb een MOEDERDAG TAART GEWONNEN!!!! JIPPIE JEEJ HIEPHOIII Vorige week stond in de zondag's krantje ''win een moederdag taart'' waarom jou moeder een taart hebt verdiend, nou ik natuurlijk snel op gereageerd! het heeft niets met scrappen te maken maar toch vind ik het leuk om even te laten zien dat m'n moeder die taart heeft gewonnen, het heeft toch iets creatief's hahah... ik zal in het weekend gaan scrappen word wel weer tijd!! ik zal iets moois van maken


gisteren had ik het druk met werken, ik was buitenstad geweest, we hadden een oplevering brugmankeukens in tilburg, was wel ff een eindje rijden en we waren ook laat weer thuis rond tien uur savond's, heb ik en al mijn Collega's lekker zitten smullen op de terug weg bij de burgerking mmmm!!! oeps ik was aan het sonja bakkerren nou ja oké dan! een keertje kan geen kwaad hihi... alhoewel ik heb ook die taart gewonnen voor m'n moeder dus!! word zondag ook weer een s.a.s dag hihi,
ik wens iedereen een hele fijne weekend toe!!
Groetjes Maranda!!!!!

7 opmerkingen:

Anneke zei

Hoi Maranda,
Dat is heel leuk voor je en je moeder!
Daar zal ze heel blij mee zijn ;)
Veel smulplezier, hihi..
Groetjes Anneke

nicolet zei

Oooh wat leuk zeg!!
Enne...smakelijk eten samen he!!
groetjes Nicolet

Christa zei

HEY betrapt en ik hier op een houtje bijten zeg , ben wel weeeer een kilo kwijt , ik neem wel een eierkoek haha

Sandra zei

gedekiciteerd met je lekkere taart,
fijn weekend
groetjes sandra

lies zei

Wat leuk dat je een taart gewonnen hebt.
Zal je moeder vast blij mee zijn.
Geniet er maar van en dan daarna weer netjes aan de regels dan komt het vast wel goed.

Fijn weekend ,

Liefs Lies

Adrina zei

Oeh da's lekker!!!
Geniet ervan.

Marianne Schut zei

Jummie jummie Maranda dat ziet er super lekker uit! Geniet er van, fijne moederdag! Groetjes Marianne