donderdag 13 mei 2010

Greetingfarm

Greetingfarm scrap card....

afdrukje heb ik ingekleurd met copic's en de kantje met hartjes geponst en onder die bloemen heb ik met zwarte inkt gestempeld soort sier bloemen kantjes ervan gemaakt , ik heb de afdrukje Greetingfarm even uit vergroot, is beter zichtbaar.
en ik heb papier van Brazzil Dotted Swiss Cardstock Ballet gebruikt.

en we waren vandaag weer gezellie aan het knutselen samen met m'n zus, heerlijk die vrije dagen.
ik wens iedereen fijne dagen toegewenst..
Groetjes maranda

10 opmerkingen:

Marianne Schut zei

Hai Maranda, Wat een schatje, echt een super lief, zoet kaartje! Liefs Marianne

Anneke zei

Hoi Maranda,
heel leuk kaartje,
zo schattig dat afdrukje :)
Heel mooi papier heb je gebruikt
Groetjes Anneke

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Prachtig Maranda!

Liefs Ida

Christa zei

haha tis greetingfarm wel mooi hoor tot morge hopen dat action niks heb door die brand

Christa zei

zo jij bent er snel bij hahahaha

Sandra zei

wauw wat een schitterend kaartje is het geworden en die rand pons ik vind hem helemaal geweldig,
groetjes sandra

Jolara zei

wat prachtig ! GR Joyce

chantal zei

schitterend katrje maranda
erg leuk gedan
liefs chantal

Ilonka zei

Wat een schitterend kaartje heel erg mooi!

groetjes Ilonka

Irena zei

Very cute card :)