zondag 4 april 2010

paasdoosje

En ik heb een paasdoosje voor m'n neefje gemaakt. er zit geen inhoud in, heb ik ff zo maar even foto ervan gemaakt.
is jammer dat ik geen cuttlebug heb was niet zo netjes uitgesneden zoals je ziet op deze plaatje aahhuumm, ik moet er even voor sparen, m'n zus heb er wel één, heb nu even geen tijd voor gehad om even m'n zus d'r cuttlebug te lenen. heb ik het zo even gedaan eigenlijk wel slordig maar ja even door de vingers kijken hihi.. verder aardig wel gelukt,
het is vandaag wel een vreet bui dag tjonge één naar de ander choco of snoepjes eten, straks nog even een hele maaltijd naar binnen werrken, ik lijk vandaag wel een bouwvakker hahahahha .... even snel knutselen en eten. dinsdag maar weer ff normaal eetpatroon aan houden anders zie je mij gewoon rijzen hahah. komt wel goed hoor!!!
Groetjes en nog een fijne paasdagen toegewenst Groetjessssssssss maranda!!

6 opmerkingen:

chantal zei

schitterend paasdoosje maran
erg leuk
en je snijwerk vind ik niet lelijk hoor
liefs chantal

Arina zei

mooi paas doosje is dit geworden zeg, je maakt ook leuke kaarten.
ben ook maar even volger van je geworden.

groetjes arina

Anja zei

Wat weer een leuk doosje,prachtig.
En bedankt nog voor je lieve reactie,gr Anja;o)

annie zei

maranda geweldig weer dit doosje super mooi
en bedankt voor je berichtje op mijn blog
liefs annie

jolanda zei

Leuk doosje hoor ..... DAT valt snijwerk Echt niet op hoor!
ER rechts ziet toch Goed Uit.

Groetjes, Jolanda

Adrina zei

Leuke doos hoor, het gaat vooral om het idee en een kniesoor die op je snijwerk let!!!