maandag 5 april 2010

AWARD!!! gekregen

Super tof!!!!! ik heb een Award gekregen van anneke

HHmmmmmm nu zou ik 10 dingen van mij moeten verzinnen hier komt'ie dan;

1. hobby's natuurlijk scrappen uiteraard!!!

2. ik ben blij dat de zomer eraan komt lekker genieten van het mooie weer.

3. in juni gaan ik m'n zus en m'n moeder naar rijswijk (creabeurs) toe ik verheug me er nu al op.

4. tv kijken vooral humor vind ik prachtig.

5. lekker uitgaan, terrasje pikken,

6. wandelen vind ik ook leuk even ertussen uit, dat doet mij goed

7. vakantie daar hou ik ook van het verre reizen, leuk!!!!

8. shoppen ben ik ook niet weg te slaan.

9. een beautykuur lijkt me ook eens een keer heerlijk omdat te doen soort hammam dagje.

10. verder het genieten van het leven

ik zou deze Award aan iedereen door willen geven, zodra iedereen het leest mag ie van mij het overnemen, jullie hebben ze allemaal wel verdiend!!!

Groetjes maranda

1 opmerking:

Sandra zei

gefeliciteerd met je award
groetjes sandra