donderdag 28 januari 2010

M'n Scrapkaart erop gezet

Zo ik ben net thuis van m'n werk ppffff was aardig druk, ben blij dat ik thuis ben snel m'n com aangezet, bakkie thee erbij, en ik ga de kaarten maar op m'n blog plaatsen, anders komt er maar niets van hihih...
Deze kaart heb ik eergisteren gemaakt van sol angelique club tiets, ik denk laat ik eens een keer zwart/rose/wit kleuren nemen is weer iets anders.

ik ga zo ff verder knutselen, ik heb nu toch even niets te doen, morgen word het weer een drukke dag, dan heb ik geen tijd meer om te scrappen ggrrrrrrr.... ook nogeens weekenddiensten en dan nogeens op een zondag werken oohh daar baal ik altijd zo van he, en als het maar niet gaat sneeuwen van het weekend, het sneeuw is nu eindelijk weg! het heb ff goed geregend en de temparaturen gaan weer flink omhoog 5 graden daar ben ik wel blij om, maar het weer kan natuurlijk ook weer omslaan, ach ja we zien wel!! nou ik ga maar eens wat doen, nou tot gauw allemaal!!
Groetjes maranda

13 opmerkingen:

martina zei

Hallo Maranda,

Het is echt een plaatje!
Jaren '60, en zwart, roze en grijs gaat heel goed samen.

groetjes tiny

sonjab76 zei

hoi maranda,
je hebt er weer mooie kaarten op gezet, christa heeft je aardig aan gestoken met het scrap virus.

groetjes sonja

chantal zei

hoi maranda
wat een schitterend kaartje
erg leuk en die kleuren combi is idd erug leuk weer eens iets heel anders ;)
liefs en groetjes chantal

Sandra zei

je kaartje ziet er heel mooi uit erg leuk in die kleuren,

fijne avond nog.

groetjes sandra

jolanda zei

je kaartje ziet er toppie uit!

Liefs, Jolanda

Petra zei

blijft een mooie kleuren combi en je kaartje is weer top...liefs Peet

m@deliefjuh zei

erg leuk deze combi zo! en succes met werken!

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg leuk zeg!

Succes ermee met werken.

Liefs ida

Jodi zei

Very cute image and I love the colors you used for her!!
Hugs
Jodi =)

Christa zei

leukleukleuk xx

marrie zei

Hoi je hebt er weer wat moois van gemaakt hoor
Apart die kleuren
Groetjes marrie

Marianne Schut zei

Hai Maranda, ik heb iets voor je op mijn Blog staan! Liefs Marianne

amanda zei

Geweldig leuk kaartje, mooie kleuren, gave stempel!

groetjes Amanda